04 de novembre 2009

Comiats

Ja se que esteu ansiosos per veure fotos hehehe com no les penjo al facebook... aquesta va d'un comiat. És una història trista per a mi pq aquest finde ha marxat el que fins ara ha estat el meu millor amic i confident a Austràlia. I'll miss you Dennis!!
L'únic positiu és que tal i com diu la meva mare ara estic obligada a organitzar un viatge a Corea del sud hehehe
Sabeu què son els mikados? Sí... aquestes galetes que son un pal recobert de xocolata... doncs a Corea es diuen peppero i tb tenen el peppero day, on tothom regala peppero als seus millors amics jejeje

5 comentaris:

tchai ladoo ha dit...

Ostres! a mi tampoc m'agraden els comiats! :(

Si, ara ja tens l'excusa perfecta per anar a Corea.

flor de te ha dit...

ostres nenaaa segur que trobes 1000 amics més muaaaa

flor de te ha dit...

I miss youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Te de llimona ha dit...

Els comiats no m'agraden gens tampoc a mi... De vegades fins i tot els evito (no va ser el cas amb tu, eh?). Ostres, el peppero day! Segur que aquí no triomfaven amb aquest nom :-)

Mon ha dit...

Salut depuis Paris!Soyez hereusse!