23 d’octubre 2010

Escupir o no escupir... e ahí el dilema


El cap de setmana passat per celebrar que ja tinc feina, el Raul em va donar una sorpresa, varem anar a menjar tacos autèntics a un restaurant casero o una casa restaurant? Nyammm m'encanta el menjar mexicà ( el de debò)!!.
Com sempre varem tenir que agafar el bus, i al cap de 2h ja erem allà!!. Lo curiós del día va ser aquest cartellet que hi havia a l'autobús.
"No està permès escopir. El conductors del bus estan equipats amb kits d'ADN per ajudar a atrapar els infractors".
Ens preguntem en què consistirà aquest kit... un cotonet i una boseta de plàstic? hehehe

La veritat és que mai he vist a cap australià escopint al carrer, però potser el estar envaits pels aisàtics té aquests efectes colaterals ( el bus passava per barris que semblen estar colonitzats pels xinesos).

6 comentaris:

Dona invisible ha dit...

Que bé, m'alegro que ja tinguis feina! Hehe, en explicar això dels asiàtics, m'he recordat de quan vaig estar a la Xina. Jo sí que vaig veure molts xinesos escopint hahaha... Però normalment al carrer. Sempre penso, però, en un llibre que vaig llegir al respecte: per a ells també és fastigós que nosaltres ens moquem en un mocador i ens el guardem a la butxaca. És qüestió de perspectives, tot i que crec que no m'hi acostumaria mai a veure'ls escopir.
Molt curiós aquest cartell hahaha... Pel que tinc entès les proves d'ADN són molt cares :-)
Apa, doncs, espero que la feina et vagi mooooolt bé.
Petons!

Anònim ha dit...

Tens raó, a mi tb em va passar quan vaig anar a Xina!! fins i tot dones vestides super fines les veies fent gargajos pel carrer.. hehehe
Grácies per lo de la feina!! muaa

Astrid ha dit...

Tens raó, a mi tb em va passar quan vaig anar a Xina!! fins i tot dones vestides super fines les veies fent gargajos pel carrer.. hehehe
Grácies per lo de la feina!! muaa

Mon ha dit...

Ja... és fastigós, i molt poc respectuós amb la gent que t´ envolta i l´ espai públic!!
Felicitats per la feina (com ja vaig dir), això dona esperances de que fora hi ha vida!!!
Un petó fort!

Astrid ha dit...

Gràcies Talladet!! Recordo que quan vaig estar a Paris més d'una persona em va dir que tenia un mal record pel que fa al sentit de la neteja de Barcelona..sempre he pensat que es deurien referir a l'època d'abans de les Olimpiades.

flor de te ha dit...

boníssim! El conductors del bus estan equipats amb kits d'ADN per ajudar a atrapar els infractors".