16 d’octubre 2009

Jardí botànic de Mt Coot-tha



Aquesta ciutat - segurament ja ho he comentat- està envoltada de natura, alguns cops sembla que estigui en plena selva!! hehe però pel que es veu no en tenen prou i mantenen dos grans jardins botànics.
Un en plena ciutat i l'altre a 15min en bus des del centre. Aquest es diu Mt Coot-tha que en llengua aborigen vol dir muntanya de la mel. Els aborígens vivíen en aquesta muntanya i recolectaven mel per a sobreviure. Al 1970 quan el jardí botànic del centre de la ciutat ja s'havia quedat petit varen decidir construir-ne un de nou als peus de Mt-Coot-tha.

Ara si poden trobar plantes de tots els continents, i t'hi pots perdre durants hores ( de fet .. jo m'hi vaig perdre hehe ja sabeu que el meu sentit de l'orientació és.. 0). Vaig tastar una fruita que fa olor a Rocafort i un gra de cafè sense torrar. Tb varem fer servir una fruita com "espelma" ja que produeix una especie de pega que pots encendre i mentres que crema fa força llum.

7 comentaris:

Mon ha dit...

Que xul·lo, m´ encanta!! I el xicot que t´ acompanya???
Nena, estàs molt guapa, ja veus tot són "piropus"....muntanya de la mel, jo també hi podría viure....

Te de llimona ha dit...

Molt interessant... sembla mentida, però una ciutat amb zones verdes fa de més bon respirar. Mmmm, d'això, jo també sóc cotilla com la Talladet i pregunto qui és aquest formós cavaller que t'acompanya? ;-)

flor de te ha dit...

I miss youuuuu

Astrid ha dit...

Ahaha gràcies!!! El xicot (36 anys amb dona i filla) és un company de classe coreà, molt graciós :)
Sí!! aquesta ciutat és tot verd!! us en farieu creus. L'únic problema que tenim és la pols (natural, és clar)!! els que tenen problemes respiratoris o alèrgies ho passen malament.
I miss you too!! pq no veniu totes? hehe

tchai ladoo ha dit...

muntanya de la mel! quin nom més maco!

Què interessant això que expliques de les activitats! una fruita amb gust a Rocafort? i una que fa d'espelma!!! Que xul·lo!

tchai ladoo ha dit...

hahaha! no diguis gaire això de venir..., que de qui res ens veus a totes intentant entrar d'amagat a la teva residència!

tchai ladoo ha dit...

ah! Els coreans són fantàstics! em cauen molt bé! Una de les meves millors amigues de Londres era d'allà!