15 de novembre 2010

El retorn dels Magpies


No se si recordareu que l'any passat ja us vaig parlar d'uns ocells que per aquesta època de l'any es dediquen a atacar als pobres ciclistes.
Doncs suposo que en aquest aspecte ja sóc una habitant més d'aquesta ciutat, poc temps després d'estrenar la super bici que m'ha regalat la familia per l'aniversari (gràcies!!!), un Magpie ha intentat acabar amb mi!! però.. sort que duia una motxilla i després de picar varies vegades va marxar tot decebut!! jejeje
Sóc pro drets dels animals però no nego que aquest cop em varen venir ganes de tirar-li una pedreta a l'ocellot.. Però davant de la possibilitat de rebre una multa per atacar un ocell protegit.. m'he limitat a fugir :)

4 comentaris:

Mon ha dit...

Caram quina por! I no pots ni defensar-te? què injust!
Per cert m´ encanta la teva nova bici!! Fomentem l´ esport!!Estàs molt guapa.... i paro de fer-te la pilota que no és el meu estil....

Dona invisible ha dit...

M'encanta la nova bici, té molt de color lila! Ostres, i això dels ocells, sobretot dugues sempre casc!!! Que no se sap mai...
petons!

flor de te ha dit...

O_O

Mon ha dit...

We are looking to hearing from your news......Cheer you up honey!!!