12 d’agost 2011

Feina benvinguda siguis

Aquesta setmana ha estat una d'aquestes en les que un desitjaria desaparèixer o almenys poder tenir el plaer de donar algun capó a més d'un company de feina ( en el meu cas a algun agent i estudiant). De toooootes les feines que he fet , aquesta és una de les que més m'agrada, potser pq no tan sols faig d'administrativa ( mira que n'és d'avorrit ser administratiu..) sinó pq també faig coses de marketing, tinc contacte amb estudiants internacionals i cada dia aprenc una nova paraula australiana. Però hi ha setmanes que sembla que tot vagi del revés... i un es comença a plantejar si és que tothom té ganes de fer la punyeta, si hi ha molt d'imbècil suelto o simplement per alguna raó un està més sensible del normal. Sigui el que sigui... cada dia quan surto de la feina respiro a fons, em trec les ulleres (la meva teoria és que sense ulleres tot es veu més bonic.. serà pq no puc veure els detalls?) i gaudeixo del paisatge que m'envolta.
A veure si un dia faig fotos del moll que tenim a l'escola i del riu. Per cert.. l'edifici petitó és el tercer més antic de Brisbane... no comments hehehe

2 comentaris:

Dona invisible ha dit...

M'encanta que tornis a escriure seguit :-)
Saps què? Doncs que jo també he tingut una setmana d'aquestes i també he tingut ganes de donar un capó a algú que altre... Igualment relacionat amb la feina. Les mateixes preguntes que tu t'has fet, me les he fet jo... un moment de tensió que ara ja ha passat, però que m'ha costat un disgust que crec que no em mereixia.
Tinc ganes que ens ensenyis aquestes fotos del riu que comentes.
Joooo... aviam si coincidim a Barcelona. No hi aniràs per casualitat al setembre?
Petonssssssss

Lluís ha dit...

NubeRoja diu: sempre d'haver Lluna plena, esperits estar inquiets i revolucionats per udols de llops, vols de ratpenats i fa repercutir a persones molt sensibles, passar lluna tot torna a la calma. Tu Gasela Blanca escriure molt bé ser orgull de Jefe Nube Roja. Abans d'una nova lluna agrair enviar fotos de riu i prats per veure si poder muntar campament de tribu.
Enviar petons de Gran Gasela i tota tribu